۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۲

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان:

درس شهدا به ما وطن دوستی، انسجام و وحدت است

درس شهدا به ما وطن دوستی، انسجام و وحدت است

همدان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت:درس شهدا به ما وطن دوستی، انسجام و وحدت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در مراسم اولین سالگرد شهید گمنام اداره کل آموزش و پرورش استان همدان و یادبود صد شهید غواص فرهنگی و دانش آموز استان که باحضور جمعی از مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان متوسطه اول و دوم دختر در مصلی حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار گردید، اظهار داشت: شهدا به ما یاد دادند که وطن دوستی و توجه به انسجام و وحدت را در هیچ شرایطی فراموش نکنیم.

آیت الله شعبانی با تاکید بر اینکه برای یک مادر، دوری چهل ساله از فرزند خود بسیار سخت است، افزود: این شهدا، حجت‌های الهی بر ما هستند تا حافظ انقلاب و آرمان‌هایشان باشیم.

وی تصریح کرد: تفاوتی ندارد که این شهدا، از چه نهاد و ارگانی بودند، اما مهم حرف و نصیحت آنها است که با وجود تمام اختلاف سلایق، به وحدت و انسجام توجه داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه شاید این شهدا در آن زمان نیز با اختلاف سلایق روبرو بودند اما برای دفاع از وطن و اسلام وارد میدان شدند، اظهار داشت: کدام غیرتمندی نمی‌تواند در برابر عظمت این شهدا سر خم کند.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه شهدا برای همه مردم نصیحت دارند که باید گوش شنوا برای آن داشته باشیم، افزود: اولین سوالی که باید در روز قیامت به شهدا و خانواده آنها پاسخ دهیم، این است که با امانت آنها چه کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، مردم، اسلام، حجاب و عفت، امانت شهدا در نزد همه ما است که باید با تمام توان مراقب آن باشیم.

کد خبر 5968654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha