۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲

رضا ناصری در گفت و گو با مهر:

بازی با روسیه برای فوتسال ایران عالی بود/ تیم ملی قهرمان می‌شود

بازی با روسیه برای فوتسال ایران عالی بود/ تیم ملی قهرمان می‌شود

کارشناس فوتسال و دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران با مثبت ارزیابی کردن دیدار این تیم برابر روسیه گفت: دیدارهای تدارکاتی برای این است که کادر فنی بتواند شناختش از پتانسیل تیم را کامل کند.

رضا ناصر در گفت و گو با خبرنگار مهر با ابراز خوش بینی به آینده تیم ملی فوتسال ایران گفت: برگزاری بازی های تدارکاتی به این جهت است که سرمربی و اعضای کادر فنی نقاط ضعف و قوت تیم خود را شناسایی کنند و به بدانند په پتانسیلی در تیم دارند تا برای رویدادهای رسمی و بین المللی از همه ظرفیت خود استفاده کنند.

وی با اشاره به برگزاری دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با روسیه ادامه داد: روسیه یکی از تیم های مطرح و قدرتمند فوتسال جهان است که از چند لژیونر در ترکیب خود استفاده می کرد. به همین خاطر کادر فنی تیم ملی ایران در این دیدار به همه بازیکنان بازی داد تا بتواند شناخت خوبی از ملی پوشان پیدا کند.

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: در چنین دیدارهایی نتیجه مهم نیست چرا که سرمربی می خواهد همه تاکتیک های مد نظرش برای رویدادهای پیش رو در زمین پیاده کند. در این دیدارها هم وحید شمسایی از همه بازیکنان استفاده کرد تا بتواند به ترکیب مد نظرش دست پیدا کند.

بازی با روسیه برای فوتسال ایران عالی بود/ تیم ملی قهرمان می‌شود

ناصری با بیان این که تیم ملی فوتسال ایران تغییراتی در ترکیب نفرات دعوت شده داشته است گفت: در چنین شرایطی صرفا با برگزاری دیدارهای تدارکاتی است که می توان شناخت کافی از بازیکنان پیدا کرد و بازیکنان جوان را پخته و با تجربه کرد.

کارشناس فوتسال ادامه داد: از آنجایی که بخش عمده ای از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی جوان هستند، تنه به تنه شدن با بازیکنان بزرگ روسیه که جزو قدرت های برتر دنیا هستند آنها را آبدیده می کند. ضمن این که وقتی تیم ملی ایران با تیمی مثل روسیه بازی می کند، آسیا برایش کوچک می شود و بهتر می تواند با تیم های قاره کهن بازی کند.

رضا ناصری با تاکید بر این که اطمینان دارد تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا خواهد شد، ادامه داد: برگزاری دو بازی با روسیه هر چند برای تیم ملی کافی نیست اما کمک زیادی به کادر فنی کرد تا بتواند تاکتیک های مد نظرش را امتحان کند و به شناخت خوبی از بازیکنان برسد.

بازی با روسیه برای فوتسال ایران عالی بود/ تیم ملی قهرمان می‌شود

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: مهمترین ثمره ای که برگزاری بازی های تدارکاتی برای تیم ملی دارد شناخت نفرات و نقاط ضعف و قوت است. به همین خاطر دیدار با روسیه را باید به فال نیک گرفت و اجازه داد کادر فنی برنامه هایش را اجرایی کند.

رضا ناصری در مورد عملکرد دروازه بان های تیم ملی فوتسال ایران نیز گفت: گلرهای تیم ملی خوب هستند و در این دیدارها هم عملکرد قابل قبولی داشتند. ما باید به جوان ها فرصت بدهیم که بتوانند در ترکیب تیم ملی جا بیافتند. این بازی ها برای همین است و امیدوارم تیم ملی با وحید شمسایی قهرمان آسیا شود.

کد خبر 5971225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شایان IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      0 0
      چقدر پرو هستیم ما..شش تا خوردیم میگیم عالی بود ..یاخدا آخه شمسایی چه به مربیگری.مگه هرکی بازیش خوبه مربی خوبی میشه