۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶

ذاکر در موافقت با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳؛

دولت اعتبارات خوبی برای تقویت اشتغال در نظر گرفته است

دولت اعتبارات خوبی برای تقویت اشتغال در نظر گرفته است

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: یکی از نقاط قوت لایحه بودجه سال آینده، توجه به مقوله اشتغال است و اعتبارات خوبی برای آن پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «سیدسلمان ذاکر» در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دولت در اصلاحیه لایحه بودجه سال آینده توجه بسیار خوبی به اشتغال کرده و ۱۳۱ همت به حوزه اشتغال اختصاص داده است.

وی افزود: دولت، اعتباراتی را برای صندوق کارآفرینی امید در نظر گرفته است که باعث تحول در حوزه اشتغال می‌شود و اشتغال هم موضوعی مهم و اثرگذار به ویژه برای تشکیل خانواده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از نقاط قوت این لایحه آن است که دولت، منابع پایدار و خوبی را برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در نظر گرفته است؛ اهمیت این موضوع از این جهت است که اگر منابع همسان‌سازی پایدار نباشند، مانند رتبه‌بندی معلمان، در اجرا دچار مشکل می‌شویم.

ذاکر گفت: موضوع خرید تضمینی گندم هم در این لایحه به خوبی مورد توجه قرار گرفته است و این رویکرد خوب دولت، باعث می‌شود شاهد صف‌های طولانی نانوایی برای تهیه نان نباشیم و از سوی دیگر می‌توان با بیمه نانوایی‌ها تا حد زیادی، قیمت نان را کنترل کرد.

کد خبر 5971710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha