۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

دولت پاکستان مانع حضور تروریست ها در مرزها شود

دولت پاکستان مانع حضور تروریست ها در مرزها شود

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت پاکستان مانع حضور تروریست ها و اشرار در مرزها شود و در این راستا با جمهوری اسلامی تعامل و همکاری بیشتر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر چهارشنبه درآیید گرامیداشت شهدای راسک در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی، اظهار کرد: ایجاد جنگ رسانه‌ای برای انحراف اذهان عمومی از جنایات نسل کشی رژیم صهیونیستی در جهان، یکی از مصادیق بارز حمله تروریستی راسک است.

وی تاکید کرد: غزه همانند زندان سر بازی است که در بازه زمانی ۱۷ ساله تحریم مطلق است و دور تا دور آن دیوار حایل کشیده شده است اما با توجه به این شرایط دشوار و غیر انسانی، جوانان غیور و شجاع فلسطین و حماس توانستند طوفان الاقصی را رقم بزنند که رشادت و معجزه بزرگی در جهان اسلام و مقاومت اسلامی محسوب می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رژیم صهیونیستی حدود چهل هزار تن بمب بر سر مردم مظلوم غزه فروریخت اما تمام این جنایات نسل کشی، ذره‌ای از مقاومت مردم مقتدر و مظلوم فلسطین کم نکرده است و همچنان در برابر جنایات رژیم جعلی اسرائیل مقاومت می‌کنند.

آیت الله دری نجف آبادی بر افزایش هوشیاری در تقویت مرزها گفت: دولت پاکستان اجازه حضور تروریست‌ها و اشرار را در مرزها ندهد و در راستای مبارزه با تروریست‌ها، تعامل و هم افزایی بیشتری با نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

کد خبر 5972127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha