۲ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۱۷

سلیمانی مطرح کرد؛

ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر ۱۵ تیر برگزار می‌شود

ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر ۱۵ تیر برگزار می‌شود

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: ۱۵ تیر سال آینده مرحله اول انتخابات مجامع این جمعیت برای انتخاب اعضای شورای اجرایی شعب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی رئیس ستاد اجرایی انتخابات با اعلام این خبر گفت: با توجه به تصریح آئین نامه انتخابات یکی از شرایط عمومی متقاضیان شرکت در انتخابات داشتن حداقل ۶ ماه فعالیت داوطلبی در جمعیت است که با توجه به برگزاری انتخابات در ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۳ تنها افرادی مجاز به حضور در انتخابات خواهند بود که تا ۱۵ دی ماه سال جاری مراحل ثبت نام خود را در سامانه عضویت جمعیت انجام داده باشند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر افزود: در این جلسه ضمن تصویب تقویم اجرایی انتخابات مقرر شد با توجه به آسیب شناسی انجام شده و پیشنهادات سازمان‌های مختلف جمعیت دستورالعمل شرایط اعضا و داوطلبان فعال مجاز به شرکت در انتخابات بازنگری و پس از بررسی در جلسه بعدی ستاد جهت بررسی و تصویب نهایی به کمیسیون‌های تخصصی و شورای عالی جمعیت ارسال شود.

وی با اشاره به لزوم انجام تمهیدات لازم با توجه آغاز رسمی فرآیند رسمی انتخابات بیان داشت: سیاست و تلاش همه ی ما باید این باشد که همدل، هماهنگ و یک صدا با برنامه ریزی دقیق، تأمین منابع، تدارکات مناسب و کار مستمر انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط توأم با حضور حداکثری کلیه اعضا و داوطلبان واجد شرایط داشته باشیم.

در ابتدای این جلسه علی درویش پور دبیر ستاد اجرایی انتخابات و معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص به روزرسانی و حل مشکلات سامانه عضویت و فعالیت‌های صورت گرفته در دبیرخانه ستاد ارائه و اعضای جلسه پیشنهادات خود را در خصوص اجرای هر چه بهتر انتخابات ارائه کرد.

کد خبر 5974460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha