۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸

گل محمدی باید نگران باشد؛

۳ بازی، هدیه دو پنالتی و یک اخراج/ آمار ضعیف نعمتی در پرسپولیس

۳ بازی، هدیه دو پنالتی و یک اخراج/ آمار ضعیف نعمتی در پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ۳ دیدار اخیر این تیم در لیگ برتر آمار ضعیفی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر شامگاه یکشنبه ۳ دی در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر بود و با اینکه ۱۰ نفره بود توانست با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهد تا پیش از دیدار امروز دوشنبه ۴ دی تیم‌های ملوان و تراکتور در رده سوم جدول با ۲۵ امتیاز قرار گیرد.

علی نعمتی مدافع تیم پرسپولیس در نیمه دوم این بازی و در همان ابتدا در محوطه جریمه مرتکب خطای هند شد و داور علاوه بر اعلام پنالتی به سود شمس آذر او را با کارت زرد جریمه کرد اما این پایان ماجرا برای مدافع سمت چپ پرسپولیس نبود و در دقیقه ۶۲ و با خطا روی بازیکن شمس آذر دومین کارت زرد را از کوپال ناظمی (داور بازی) دریافت کرد تا شب تلخ خود را کامل کند و از زمین بازی اخراج شد.

نعمتی در دیدار برابر استقلال تهران هم با خطای دقایق پایانی روی آرش رضاوند باعث شد تا موعود بنیادی فر (داور دربی صد و دوم) به سود آبی‌ها پنالتی اعلام کند و با اینکه پرسپولیس می‌توانست پیروز از زمین خارج شود نتیجه تساوی حاصل شد تا او مورد انتقاد هواداران قرار گیرد.

در ۳ بازی اخیر پرسپولیس او تنها در برابر استقلال خوزستان عملکرد نسبتاً خوبی داشت و در دو دیدار دیگر نتوانست نمایش خوبی را از خود نشان دهد. نعمتی با اخراج در بازی برابر شمس آذر دیدار روز پنج‌شنبه ۷ دی پرسپولیس مقابل نساجی را از دست داد.

کد خبر 5975592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha