۳ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۰۰

بادامکی: پنالتی شمس آذر اشتباه بود/ گل محمدی لیستی نداده است

بادامکی: پنالتی شمس آذر اشتباه بود/ گل محمدی لیستی نداده است

مدیراجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: اعتقاد دارم که داور تصمیم سختی در اعلام پنالتی برای شمس آذر گرفت و با کارتی که به نعمتی داد باعث اخراج این بازیکن شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بادامکی در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر قزوین اظهار داشت: با پنالتی که به ضرر ما گرفتند باعث شدند تا ادامه کار برای ما سخت شود. در صورتی که آن صحنه خطایی رخ نداد و داور به اشتباه پنالتی گرفت و به علی نعمتی کارت زرد نشان داد و در ادامه او از زمین بازی اخراج شد.

او ادامه داد: شمس آذر یکی از تیم‌های خوب و با کیفیت لیگ برتر به شمار می‌رود و بیرون از خانه نتیجه خیلی خوبی گرفته بود. بازیکنان ما زحمت زیادی در این بازی کشیدند و خدا را شکر توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

بادامکی افزود: هواداران در هر شرایطی از ما حمایت کرده‌اند و قدردان زحمات آنان هستیم و هر وقت با تشویق‌های خود از ما حمایت کنند تیم نتیجه می‌گیرد که در بازی با شمس آذر این اتفاق افتاد.

بادامکی بیان کرد: هیچ درگیری در تیم و بین بازیکنان رخ نداده است. هنوز لیستی از سمت یحیی گل محمدی به باشگاه داده نشده و علی قلی زاده با حضور خود در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی باعث خوشحالی ما شد.

کد خبر 5975427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha