۳ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۰۸

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین:

کم هزینه‌ترین تیم هستیم/ از نتیجه دیدار با پرسپولیس رضایت ندارم

کم هزینه‌ترین تیم هستیم/ از نتیجه دیدار با پرسپولیس رضایت ندارم

مدیرعامل باشگاه شمس آذر با بیان اینکه شمس آذر کم هزینه ترین تیم لیگ برتر است، گفت: با اعتقادی که به بازیکنان و اعضای کادر فنی داشتیم از روز اول می دانستیم که در لیگ برتر خواهیم ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب زندی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر که با شکست شاگردان سعید دقیقی همراه بود، اظهار داشت: متأسفانه امروز روز ما نبود و موقعیت‌هایی که داشتیم تبدیل به گل نشدند.

او ادامه داد: با اخراج علی نعمتی سوار بر بازی شدیم و چند موقعیت خوب گلزنی هم به دست آوردیم اما حرفه‌ای عمل نکردیم. به هر دو تیم بابت عملکردی که داشتند تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم هوادارانی هم که به ورزشگاه آمده بودند از نحوه بازی تیم، لذت بردند.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر افزود: اصلاً از نتیجه به دست آمده رضایت ندارم و بسیار ناراحت هستم. اعتراض دقیقی به داور بابت در آفساید قرار داشتن مهدی ترابی پیش از اعلام کرنر برای پرسپولیس بود و ربطی به گلزنی این تیم نداشت. به تیم پرسپولیس بابت کسب این پیروزی تبریک می‌گویم. ما کم هزینه ترین تیم لیگ برتر هستیم و حدود ۷۰ میلیارد کل هزینه شمس آذر شده و از روز اول هم اعتقاد داشتیم که در لیگ خواهیم ماند اما از نتیجه بازی امروز اصلاً راضی نیستم.

کد خبر 5975436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha