۴ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۱۲

تا دهم دی ماه سال جاری؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان‌غربی تمدیدشد

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان‌غربی تمدیدشد

ارومیه - دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌غربی از ارسال ۲۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره و تمدید مهلت ارسال آثار تا دهم دی ماه خبر داد.

حسین علیزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تا به امروز ۲۰۰ اثر به پنجمین دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان ارسال شده است، اظهار کرد: پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۰ محور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ۱۰ دی‌ماه تمدید شده است، افزود: افرادی که تاکنون موفق به ارسال آثار به جشنواره نشده‌اند تا ۱۰ دی ماه فرصت دارند که آثار خود را در محورهای مختلف ارسال کنند.

علیزاده ادامه داد: شعار سال «مهارتورم، رشد تولید»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، کتاب، کتابخانه، تعالی فرهنگی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرین، خانواده، جامعه، فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله محورهای این جشنواره است.

وی گفت: گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست از جمله قالب‌های پنجمین جشنواره ابوذر است.

علیزاده با بیان ای نگه آثار باید از طریق سایت سازمان بسیج رسانه و یا به‌صورت حضوری به دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال شود، گفت: همچنین تمام افراد دارای کانال‌های مجازی، بلاگرها و اینفلوئنسرها امسال نیز مانند سال گذشته می‌توانند با ارسال آثار، در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان آذربایجان‌غربی افزود: آثاری در جشنواره رسانه‌ای ابوذر شرکت داده می‌شوند که در بازه زمانی اول دی‌ماه سال ۱۴۰۱ تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۲ در یکی از رسانه‌ها از جمله نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌غربی منتشر شده باشند.

کد خبر 5976541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha