۶ دی ۱۴۰۲، ۹:۴۰

ضربه‌ای که جام ملت‌های فوتبال آسیا به تیم «یورگن کلوپ» می‌زند

ضربه‌ای که جام ملت‌های فوتبال آسیا به تیم «یورگن کلوپ» می‌زند

با آغاز اردوی تیم های ملی فوتبال ژاپن و مصر برای حضور در جام ملت های آسیا و آفریقا، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول ۲ ستاره خود را باید در اختیار تیم های ملی قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال لیورپول در هفته نوزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر «برنلی» را شکست دهد و خودش را با ۴۲ امتیاز به طور موقت به صدر جدول برساند.

این تیم یک ژانویه باید به مصاف نیوکاسل برود و پس از آن باید بازیکنان ملی پوش خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا و آفریقا در اختیار تیم‌های ملی قرار دهد. مساله‌ای که می‌تواند دست «یورگن کلوپ» را در مسابقاتی که این بازیکنان را در اختیار ندارد خالی کند.

یورگن کلوپ پس از برتری تیمش برابر برنلی به تمجید از عملکرد «واتارو اندو» بازیکن ژاپنی این تیم پرداخت و گفت: من از عملکرد «اندو» رضایت دارم و حالا که او خودش را در زمین پیدا کرده است حیف است به جام ملت‌های آسیا برود. در ژانویه باید بدون او بازی کنیم اما او مقابل نیوکاسل در کنار ما حضور دارد و سپس او و صلاح اردوی تیم را ترک می‌کنند.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ۲۲ دی در قطر آغاز می‌شود و جام ملت‌های آفریقا هم از ۲۳ دی در ساحل عاج کلید خواهد خورد. بنابراین پس از دیدار هفته آینده این تیم برابر نیوکاسل، محمد صلاح به اردوی تیم ملی مصر خواهد رفت و «واتارو اندو» هم به اردوی تیم ملی ژاپن برای مسابقات جام ملت‌های آسیا ملحق خواهد شد.

لازم به ذکر است که لیگ انگلیس بر خلاف بسیاری لیگ‌های دیگر در ماه ژانویه تعطیل نخواهد شد و مسابقات در این کشور به صورت منظم برگزار می‌شود.

*زهرا محمدنژاد

کد خبر 5977716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha