۸ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲

امام جمعه روانسر:

غرب با شعارهای زیبا و دروغین به دنبال تنزل جایگاه زن است

غرب با شعارهای زیبا و دروغین به دنبال تنزل جایگاه زن است

کرمانشاه- امام جمعه روانسر گفت: غرب و اسلام ستیزان غربی به دنبال آن هستند تا جایگاه زنان را با شعارهای زیبا و دروغین پیش از اسلام تنزل دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا ملأ محمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه روانسر اظهار کرد: از خداوند بزرگ می‌خواهیم رحمت بی منتهای خود را بر روی مردم این شهر و همه مسلمانان و بندگان نازل کند.

وی افزود: قبل از اسلام زن هیچ جایگاه و ارزشی در جامعه آن دوران نداشت و صرفاً یک کالای بی ارزش محسوب می‌شد که امروز اروپا و غرب و اسلام ستیزان غربی دنبال آن هستند تا جایگاه زنان را با شعارهای زیبا و دروغین به همان زمان تنزل بدهند.

امام جمعه روانسر تصریح کرد: تمام ۷ نوع شیوه‌های ازدواج در آن دوران صرفاً نتیجه‌ای جز بی حرمتی زن به دنبال نداشت.

خطیب جمعه روانسر در ادامه با اشاره به کرامت زن پس از اسلام خاطر نشان کرد: اسلام ضمن تکوین جایگاه زن و خانواده قانونی مدون و برای دفاع از حرمت زن تقدیم جامعه نموده است.

ماموستا محمودی با اشاره به سالگرد حماسه عظیم ۹ دی یادآور شد: ۹ دی قدرت انقلاب در قبال توطئه پیچیده آمریکایی صهیونیستی بود و مردم ما با شناخت خطر و با رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری توانستند این توطئه را خنثی نمایند.

خطیب جمعه روانسر در این بخش از خطبه‌ها ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به نقش بی بدیل ایشان در قبال داعش و دشمنان اسلام و شکل دهی فضای سیاسی منطقه توسط وی اشاره نمودند و در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سید رضی موسوی این عمل سخیفانه را محکوم نمودند.

کد خبر 5979654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha