۱۲ دی ۱۴۰۲، ۹:۱۱

در دانشگاه دریایی نوشهر انجام شد؛

اولین جشنواره قرآنی و فرهنگی شهید «انشایی» برگزار شد

اولین جشنواره قرآنی و فرهنگی شهید «انشایی» برگزار شد

نوشهر- جشنواره قرآنی و فرهنگی و هنری شهید دریادار دوم «مسعود انشایی» با حضور مسوولان کشوری و لشکری در دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی ( ره) نوشهر پایان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار آریا شفقت رودسری فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر صبح سه شنبه در آئین اختتامیه اولین جشنواره قرآنی و فرهنگی شهید مسعود انشایی از این دانشگاه به عنوان مهد تربیت آینده یگان‌های دریایی یاد کرد و تقویت ایمان، شجاعت و علم را از تأکیدات فرمانده معظم کل قوا به دانشجویان بیان کرد.

وی با عنوان این که در راستای فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، ویژه برنامه‌ای با عنوان «نعم» در دانشگاه دریایی نیز در دست اجرا است، افزود: در طول ترم برنامه‌های مختلف، فرهنگی، علمی، آموزشی و قرآنی اجرا شده است.

وی با اظهار امیدواری از این که روز به روز بر افتخارات نظام مقدس اسلامی افزوده شود، گفت: برای تعالی این نظام اسلامی باید تلاش و جانفشانی کرد.

به گزارش مهر، امیر دریادار شهید مسعود انشایی پس از گذراندن دوره‌های تخصصی با نمرات عالی فارغ التحصیل شد و در ناو جوشن فعالیت می‌کرد و در سال ۶۷ در مقابله با نیروهای متجاوز آمریکایی با جانفشانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 5982920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha