وزیر ارتباطات:

از اپراتورها برای افزایش کیفیت اینترنت تعهد گرفتیم

از اپراتورها برای افزایش کیفیت اینترنت تعهد گرفتیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه شبکه توسط اپراتورها به سرمایه‌گذاری نیاز دارد که با این تعرفه‌ها امکان توسعه و حتی نگهداری شبکه را نداشتند و نتیجه کندی شبکه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص علت گرانی اینترنت گفت: توسعه شبکه توسط اپراتورها که بخش خصوصی هستند به سرمایه‌گذاری نیاز دارد که با این تعرفه‌ها امکان توسعه و حتی نگهداری شبکه را نداشتند و نتیجه کندی و افت کیفیت شبکه است.

وی افزود: تعهد گرفتیم که منابع حاصل از این ۳۴ درصد افزایش را صرف توسعه شبکه و افزایش کیفیت کنند و تا خرداد ۱۴۰۳ حداقل ۳۰ درصد سرعت را بهتر کنند.

کد خبر 5983934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      4 0
      یه سئوال اساسی از جناب وزیر ارتباطات: آیا توسعه (ارتقاء) سیستم های مخابراتی و شبکه اینترنت قرار است تمام سال ادامه داشته باشد که تعرفه ها بطور دائم 35 درصد بیشتر شده اند ؟ مگر نباید بعد از آپگرید و توسعه شبکه تعرفه به مبلغ قبلی بازگردد؟ چند سال این توسعه طول میکشد؟
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      3 1
      گرفتن پول اضافه از مشتری اینترنت مثل اینه که راننده مسافر کش یا تاکسی بگه میخوام ماشین خارجی یا نو بخرم شما باید کرایه بیشتر بدین تا من ماشینمو عوض کنم یا صاحب خونه بگه مستاجر باید بیشتر پول بده تا من خونم رو بزرگتر کنم یا بازسازی کنم؟ به مشتری نهایی چه ربطی داره ؟ از بانک وام بگیرن توسعه بدن
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      4 0
      بازهم وعده سر خرمن !!! دوسال است آقای رئیسی به وزیر مخابرات برای رفع کندی ابنترنت تذکر میدهند اما کو گوش شنوا ؟؟
    • ايراني IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      5 0
      دروغ ميگي.