۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳

مسؤول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد؛

ارایه ۲۶ هزار خدمت به ارزش ۶۹ میلیارد ریال توسط گروه های جهادی

ارایه ۲۶ هزار خدمت به ارزش ۶۹ میلیارد ریال توسط گروه های جهادی

بیرجند_ مسؤول بسیج سازندگی خراسان حنوبی از ارائه ۲۶ هزار خدمت به ارزش ۶۹ میلیارد ریال توسط گروه های جهادی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هنری عصر چهارشنبه در کارگروه ایجاد هماهنگی، پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح‌های بسیج سازندگی با اشاره به برگزاری رزمایش فاطمی (۳) در هفته بسیج گفت: ۸۵۵ اردوی جهادی با حضور هشت هزار نفر در ۱۴۱ نقطه روستایی و ۴۱ نقطه حاشیه شهرها برای ارایه خدمات به مردم برگزار شد.

وی با اشاره به این نکته که پرسنل اداره کل دامپزشکی و فنی و حرفه‌ای استان در همه این اردوها حضور داشتند، افزود: با همکاری بسیج حقوقدان‌های استان، گروه‌های جهادی با حضور در روستاهای مرزی بسیاری از مشکلات حقوقی روستاییان را حل و زمینه دیدار آنها با زندانیان خود را به شکل مجازی فراهم کردند.

وی با بیان اینکه در قالب اردوهای جهادی آموزش‌های فرهنگی، بهداشتی و پزشکی، دامپزشکی، فنی و حرفه‌ای و … به جامعه هدف ارایه می‌شود، تصریح کرد: در راستای برگزاری این اردوهای جهادی ،۲۶ هزار خدمت به ارزش ۶۹ میلیارد ریال ارائه شد.

به گفته وی بر اساس تخصص هر یک از گروه‌های جهادی، عرصه‌های مورد نظر برای اجرا به آنها واگذار می‌شود تا بر اساس نیاز موجود، اقدامات لازم انجام شود.

مسئول بسیج سازندگی استان تصریح کرد برای استقرار قرارگاه‌های جهادی در هر شهرستان، نیاز به تجهیز مکانی برای این منظور است.

به گفته وی اجرای ۷۳ پروژه در حوزه سازمان جهاد کشاورزی استان توسط گروه‌های جهادی استان آغاز شده است و برای شروع طرح از آبخیز تا جالیز هم از سرفصل‌های استانی باید مبلغی برای افزایش سرعت کار در این خصوص اختصاص یابد.

کد خبر 5984520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha