۱۴ دی ۱۴۰۲، ۹:۵۱

رییس کل دادگستری مازندران خبر داد؛

تشکیل شعب ویژه رفع موانع فراروی واحدهای صنعتی در مازندران

تشکیل شعب ویژه رفع موانع فراروی واحدهای صنعتی در مازندران

ساری- رییس کل دادگستری مازندران از تشکیل شعب ویژه در محاکم قضایی برای رسیدگی به پرونده واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات فراروی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری صبح پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان که در شهرک صنعتی شماره یک ساری برگزار شد، بر لزوم اجرای دقیق مصوبات این جلسه از سوی مدیران بانک‌ها، مسئولین اجرایی و رؤسای ادارات با سرعت و قاطعیت تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران با تقدیر از زحمات مدیران و پرسنل شرکت‌های صنعتی در راستای تلاش در جبهه تولید داخلی، اظهار کرد: ان شاء الله صنعتگران استان همچون گذشته با صلابت و اقتدار ضمن ارتقای کیفیت تولیدات خود، با دارا بودن علم و دانش و عزم و اراده، در مسیر تولید و صنعت اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام اکبری افزود: با توجه به وجود شعب ویژه در محاکم قضائی استان برای رسیدگی به موارد مرتبط با واحدهای تولیدی و صنعتی، پرونده‌های این حوزه با سرعت و دقت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مدیران شرکت‌های تولیدی، مشکلات خود را از طریق دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، دادستان مرکز استان، رئیس دادگستری ساری و سایر مقامات قضائی منتقل کنند تا ضمن رسیدگی در ستاد نسبت به رفع قانونی مشکلات اقدام شود.

دادستان مرکز و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب ساری، مدیرکل بازرسی مازندران، رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری مازندران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران شرکت‌های تولیدی و صنعتی شهرستان ساری در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر 5985083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha