۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۴۷

معاون حقوقی مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد؛

ضرورت شناخت پلتفرم‌های فضای مجازی

ضرورت شناخت پلتفرم‌های فضای مجازی

مشهد- معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی به ضرورت شناخت سکوها و پلتفرم و تفاوت این دو اشاره کرد و گفت: هر سکو ویژگی های خود را دارد و مخاطب بسیاری در این فضا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خوراکیان عصر پنجشنبه در نخستین جشنواره بین المللی رسانه و فضای مجازی سلمان که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره نقش حمایتگر و هدایتگری در تولید محتوا دارد و مسؤولین ستاد و دبیرخانه جشنواره باید در مسیر حرکت محتوایی ثمر بخش گام بردارند، از این رو باید درصد و ضریب مهارت افراد قبل و بعد جشنواره و همچنین درصد نفود تفاوت داشته باشد.‌

معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی به ضرورت شناخت ویژگی‌های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: اگر این ویژگی‌ها را نشناسیم در ورود دچار اشتباه می‌شویم و نمی‌توانیم نقشه دشمن را رصد کنیم. در واقع مخاطب فضای مجازی با مخاطب کتاب‌خوان متفاوت است و باید آگاهی نسبت به نگاه این دو حاصل شود.

وی به ضرورت شناخت سکوها و پلتفرم و متفاوت این دو اشاره کرد و افزود: هر سکو اختصاصات خود را دارد و مخاطب بسیاری در این فضا وجود دارد.

خوراکیان بیان کرد: واقعیت‌هایی فضای حقیقی با فضای مجازی متفاوت است و متخصصین این حوزه باید آگاهی کامل داشته باشند.

معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی اظهار کرد: وضعیت ما در فضای تولید مناسب است و باید در خصوص محتوا تمرکز کنیم و از حوزه صدا و تصویر بسیار بهره ببریم که قطعاً نیاز به مهارت‌های لازم در مرحله تولید ضروری است.

کد خبر 5985533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha