۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱

در بیانیه سپاه استان قزوین عنوان شد؛

آمرین و عاملین حادثه تروریستی کرمان پاسخ سخت دریافت می‌کنند

آمرین و عاملین حادثه تروریستی کرمان پاسخ سخت دریافت می‌کنند

قزوین- سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: آمرین و عاملین جنایتکار وحشیانه کرمان پاسخ سخت و قاطع دریاف خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با صدور بیانیه‌ای با محکوم کردن جنایت کوردلانه تروریسم جهانی در به شهادت رساندن جمع زیادی از هموطنان عزیز و زائرین شهیدالقدس از سوی دشمنان گرگ صفت نظام جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است.

بار دیگر شاهد اقدام ددمنشانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در جنایت روز اخیر و به شهادت رساندن شمار زیادی از زائرین شهیدالقدس بودیم. این اقدام جنایت‌کارانه ثابت کرد که وحشت دشمنان کوردل از مکتب حاج قاسم بیش از خودِ شهید سلیمانی است. مکتبی که امروز در سرتاسر جهان بیدار اسلامی و جریان محور مقامت را ایجاد کرد.

دیروز در حادثه تروریستی در شهر کرمان که در سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) و در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی رخ داد قلوب مردم ایران و ملت‌های آزاده جهان جریحه‌دار شد. کوردلانی که در میدان نبرد تاب ایستادن در مقابل طوفان سهمگین مجاهدان اسلام را نداشتند و ندارند، با سنگدلی و بی‌رحمی، مردم بی گناه را که زائر قهرمان شهید خود بودند به خاک و خون کشیدند. این کوردلان حتی از نام شهید سلیمانی و راه او هراس دارند.

ما ملت امام حسینیم همچنان که قیام سیدالشهدا، مکتب سازترین قیام عالم بود و سردار سلیمانی بنیانگذار بزرگترین اجتماع جهانی و رستاخیز خونخواهی حسین بن علی (ع) یعنی اربعین حسینی است و این اندازه از راهبرد شخصیتی چنان بر مذاق دشمنان کوردل ناخوشایند بود که روز گذشته جنایتی بزرگ را رقم زدند و ترس از مکتب بزرگ سلیمانی موجب شد تا زائرین حرم سرباز انقلاب، شهدای مکتب حاج قاسم شوند و بار دیگر چهره شوم استکبار بر تمام جهان نمایان شود.

سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ضمن تسلیت این حادثه تروریستی ددمنشانه و شهادت شمار زیادی از هموطنان عزیز، به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز این شهدای مکتبی و ملت شریف ایران، اعلام می‌دارد که گوش به فرمان فرمانده کل قوا، حساب سخت باذن الله، پاسخ قاطع آمرین و عاملین این جنایت وحشیانه خواهد بود.

کد خبر 5985546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha