۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴

مدیرکل راهداری اردبیل:

تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل جریان دارد

تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل جریان دارد

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل با وجود بارش برف در جریان است.

به گزارش خبرنگار مهر، کلیم‌الله وثوقی صبح شنبه در بازدید از وضعیت محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های راهداران مستقر در محورها با تلاش همکاران تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل در جریان است.

وی با اشاره به آغاز برف‌روبی مسیرهای ارتباطی از همان ساعات آغازین بارش برف افزود: بارش برف در مسیرهای اردبیل -آستارا، خلخال- اسالم، اردبیل -خلخال، اردبیل -گرمی- رضی، مشگین‌شهر - پارس آباد در محدوده گردنه مرادلو و امیرکندی ادامه دارد.

عضو شورای اداری استان اردبیل ادامه داد: همچنین در پی بارش برف مسیرهای خلخال- پونل در مسیر ارتباطی با استان گیلان و مسیر فرعی مشگین‌شهر - هریس مسدود اعلام شده است که لازم است مسافران از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وثوقی ضمن توصیه به رانندگان برای داشتن تجهیزات زمستانی خاطرنشان کرد: لازم است رانندگان زنجیر چرخ را به همراه داشته و قبل از سفر ضمن تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان حتماً از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 5986571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha