۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵

معاون استاندار مرکزی:

توطئه جدید دشمنان فرمایشی جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات است

توطئه جدید دشمنان فرمایشی جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات است

خمین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: توطئه جدید دشمنان فرمایشی جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات اسفندماه سال جاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری ظهر شنبه در آئین نکوداشت داوطلبان جمعیت هلال احمر و بزرگداشت شهدای امدادگر در حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات مورد تاکید و رعایت اصل بی طرفی مهمترین وظیفه جمعیت هلال احمر در برگزاری انتخابات اسفندماه سال جاری است.

وی افزود: امیدواریم ملت ایران در انتخابات پیش رو برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کنند.

نظری هدف دشمن از راه اندازی اغتشاشات به بیراهه بردن انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: فرمایشی نشان دادن مشارکت مردم در انتخابات اسفند توطئه جدید دشمنان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تسلیت حرکت ددمنشانه در کرمان و شهادت تعدادی از هموطنان افزود: انقلاب اسلامی از نخستین روزهای پیروزی نشان داد که حرف جدیدی دارد هرچه از انقلاب گذشت، به کام مستکبران خوش نیامد.

وی ادامه داد: انقلابی که بر پایه معنویت، ایمان و رهبری امام خمینی بنیان گذاشته شده امروز با رهبری امام، مقام معظم رهبری و با پشتوانه مردمی در حال نزدیک شدن به قله است.

نظری تاکید کرد: مأموریت‌های تعریف شده برای هلال احمر به روحیه بسیجی نیاز دارد و در ۲ سال اخیر این روحیه محقق شده است.

وی گفت: در چهل‌واره دوم انقلاب، آرمان‌های انقلاب در دل و جان مظلومان جهان بارقه ایمان و امید ایجاد کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: شهدای حادثه تروریستی کرمان اثبات کرد که داوطلبان هلال احمر داوطلبانه، بی طرفانه و مستقل از هر تفکر و گرایشی جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند.

تزریق ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار به هلال احمر مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در این آئین گفت: جمعیت هلال احمر استان در برگزاری اولین هفته فرهنگی خمین نقش پررنگی داشت و ثابت شد که جمعیت هلال احمر همواره در حوادث و برنامه‌های فرهنگی حضور دارد.

علیرضا شهرجردی افزود: در طول یکسال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه به جمعیت هلال احمر استان مرکزی تخصیص یافته است.

وی از آغاز عملیات اجرایی و تکمیل بسیاری از طرح‌های هلال احمر در استان مرکزی خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری مانور ترکیبی آب سنگین اراک در سال آینده گفت: جمعیت هلال احمر استان مرکزی آمادگی اقدامات ملی را دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: این استان دارای ظرفیت‌های خوبی است که با حمایت‌های مسؤولان اقدامات بزرگی در این استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: داوطلبان هلال احمر در هر شرایطی بسیجی وار در صحنه حضور دارند.

تأمین زیرساخت و تقویت تجهیزات خانه‌های هلال

فرماندار خمین نیز در این آئین گفت: ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی در اولین و دومین هفته فرهنگی خمین یکی از موارد قوت برگزاری این هفته است.

حمید کمانکش افزود: تأمین زیرساخت‌های سالن چند منظوره هلال احمر خمین، نیروی انسانی مورد نیاز و تقویت تجهیزات خانه‌های هلال مهمترین خواسته‌های جمعیت هلال احمر خمین هستند.

در پایان این آئین از برترین‌های جمعیت هلال احمر استان مرکزی تجلیل شد.

کد خبر 5987038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha