تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی در مرکز و جنوب نوار غزه

تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی در مرکز و جنوب نوار غزه

گرچه هنوز آمار دقیقی از قربانیان حملات موشکی دیشب رژیم صهیونیستی به مرکز و نوار غزه منتشر نشده، اما تاکنون پیکر ۸ شهید فلسطینی به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شده است. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در نودوچهارمین روز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ارتش اشغالگر این رژیم حملاتی را در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که باعث شهادت و زخمی شدن تعداد دیگری از فلسطینیان شد. به این ترتیب تعداد شهدای فلسطینی به رقم ۲۲۸۳۵ نفر و تعداد زخمی‌ها به عدد ۵۸۴۱۶ نفر رسید.

در همین راستا جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دیشب ساختمان‌های دانشکده علوم و تکنولوژی در جنوب شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف موشک‌باران خود قرار دادند.

رسانه‌های محلی فلسطین همچنین از حمله پهپادی نیروهای اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان اروپایی در شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند. هنوز از میزان تلفات این حملات گزارشی منتشر نشده است.

الجزیره همچنین از شنیده شدن صدای تیراندازی و انفجار در اطراف بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیر بلح واقع در مرکز نوار غزه خبر داد.

گزارش‌های رسانه‌های فلسطینی حاکی از آن است که در نتیجه حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به منزلی در غرب دیر بلح واقع در مرکز نوار غزه پیکر ۸ شهید فلسطینی به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین حملاتی را ضد اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه انجام دادند که هنوز از تعداد تلفات آن گزارشی منتشر نشده است.

دفتر سازمان بهداشت جهانی در فلسطین اعلام کرد که برای چهارمین بار متوالی بازدید از بیمارستان العودة و انبار داروی آن را به علت عدم دریافت تضمین‌های لازم از سوی رژیم صهیونیستی برای سلامتی کادر خود لغو کرده است.

کد خبر 5988505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha