بازتاب گسترده عملیات تلافی‌جویانه بزرگ حزب‌الله در رسانه‌های عبری

بازتاب گسترده عملیات تلافی‌جویانه بزرگ حزب‌الله در رسانه‌های عبری

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به عملیات اخیر حزب‌الله لبنان که بخشی از انتقام این حزب نسبت به ترور شهید صالح العاروری بود، واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی بعد از اینکه اعتراف کردند که سامانه گنبد آهنین این رژیم نتوانست موشک‌های «کورنت ای ام» دوربرد حزب الله لبنان را در حمله به پایگاه هوایی میرون ساقط کنند، یک تحلیلگر رژیم صهیونیستی گزارش داد که حزب‌الله حتی در صورت بروز جنگ فراگیر نیز دست برتر را در جنگ خواهد داشت.

«تسفی یحزقلی» تحلیلگر مسائل عربی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه شلیک موشک‌های دوربرد حزب‌الله لبنان دامی برای این رژیم است، تاکید کرد که حزب الله از سه ماه پیش تاکنون روند کنترل شده و در عین حال تصاعدی را پشت سر می‌گذارد و همواره برد موشک‌های خود را در شلیک به شهرک‌های صهیونیست نشین افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه درگیری‌های موجود در شمال سرزمین‌های اشغالی یک جنگ است، تاکید کرد که سید حسن نصرالله احساس می‌کند به اندازه کافی قدرت دارد و به همین علت ما را به سمت انفجار بزرگ در مرزهای لبنان می‌کشاند. او همواره دست برتر را در اختیار دارد، چرا که می‌داند اسرائیل به دنبال جنگ نیست و از جنگ با لبنان می‌ترسد.

پیش از این نوعام امیر تحلیلگر مسائل نظامی شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گفته بود که توانمندی‌های حزب الله باید اسرائیل را بترساند، این موضوع بعد از عملیات میرون کاملاً ملموس‌تر شده است. وی تاکید کرد که رسانه‌های اسرائیل تلفات و خسارات ناشی از این حمله را مخفی می‌کنند.

برخی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که حزب الله پایگاه هوایی میرون را با همان تسلیحاتی هدف داد که تانک‌ها را هدف قرار می‌دهد و گنبد آهنین برای مقابله با چنین موشک‌هایی طراحی نشده است، لذا ارتش اسرائیل باید به دنبال راه حلی برای این مشکل باشد.

کد خبر 5988594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha