۱۹ دی ۱۴۰۲، ۹:۳۶

در ۹ ماهه امسال؛

بیش از ۳۰۴ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در اصفهان انجام شد

بیش از ۳۰۴ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در اصفهان انجام شد

اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: بیش از ۳۰۴ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب در ۹ ماهه سال جاری در سطح استان انجام شد که این میزان ۲۰ درصد بیش از برنامه پیش‌بینی شده است.

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر پیشرفت طرح های درحال اجرای آبفای اصفهان را قابل توجه دانست و اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری شاهد ۱۲۷ کیلومتر توسعه و ۱۱۸ کیلومتر اصلاح شبکه آب و حدود ۵۹ کیلومتر لوله گذاری خطوط انتقال آب در استان هستیم.

وی طول شبکه توزیع آب استان اصفهان را ۱۷ هزار و ۷۱۴ کیلومتر اعلام کرد و گفت: طول شبکه توزیع آب استان پنج درصد طول شبکه توزیع آب کل کشور را شامل می شود که ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر آن در بخش شهری و پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن در بخش روستایی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص خطوط انتقال آب خاطرنشان کرد: در حال حاضر طول خطوط انتقال آب استان پنج هزار و ۵۸۳ کیلومتر است که ۲ هزار و ۶۴۳ کیلومتر آن در بخش شهری و ۲ هزار و ۹۴۰ کیلومتر آن در بخش روستایی قرار دارد.

به گفته اکبریان، طرح جهاد مخزن سازی در آبفای استان اصفهان در حال اجرا است و حجم کل مخازن استان اصفهان در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۲۲۴ هزار متر مکعب بوده که بر اساس طرح جهاد مخزن سازی، ساخت مخازن رو به افزایش است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات پایدار به مردم استان اصفهان از نخستین و مهم ترین وظیفه های شرکت آبفا است، گفت: تلاش می شود که از تمامی ظرفیت های در اختیار به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

کد خبر 5989490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha