۲۰ دی ۱۴۰۲، ۹:۲۱

رییس میراث فرهنگی مشگین‌شهر:

مشگین‌شهر دارای ۱۷ مجموعه سلامت، تندرستی و آبدرمانی است

مشگین‌شهر دارای ۱۷ مجموعه سلامت، تندرستی و آبدرمانی است

مشگین‌شهر- رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین‌شهر گفت: با بهره‌برداری از اقامتگاه بوم‌گردی لاهرود مجموعه‌های سلامت، تندرستی و آبدرمانی این شهرستان به ۱۷ مجموعه رسید.

ایمانعلی ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فاز دوم بوم‌گردی ساوالان لاهرود شامل مجتمع استخر آبگرم در مسیر گردشگری این شهر آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: اقامتگاه بوم‌گردی ساوالان لاهرود در مسیر گردشگری این شهر قرار دارد که فاز دوم این مجموعه شامل مجتمع استخر آبگرم آماده بهره‌برداری است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین‌شهر گفت: مجتمع استخر آبگرم اقامتگاه بوم‌گردی ساوالان لاهرود با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۱۲ نفر شامل استخرهای vip، استخر بزرگسالان و کودک، استخر گوگرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حمام ترک، سرسره آبی و سالن پذیرایی است.

ایمانی افزود: مسیر گردشگری شهر لاهرود به مناطق نمونه گردشگری شابیل، قوتورسویی و شیروان‌دره منتهی می‌شود و نقش محوری در خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران دارد.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین‌شهر در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این مجموعه، تعداد مجموعه‌های سلامت، تندرستی و آبدرمانی در شهرستان مشگین‌شهر به ۱۷ مجموعه می‌رسد که ظرفیت ویژه‌ای در این حوزه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر لاهرود در فاصله ۲۰ کیلومتری شرق شهرستان مشگین‌شهر قرار دارد، از جاذبه‌های گردشگری این شهر علاوه بر چشمه‌های آبگرم قوتورسویی، شابیل و شیروان‌دره، می‌توان به مقبره امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع)، تفرجگاه داغلار باغی و غار تاریخی لاهرود اشاره کرد.

کد خبر 5990271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha