۲۰ دی ۱۴۰۲، ۸:۴۴

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان:

مدرسه شهدای دانش آموز ۱۳دی دراربعین شهادت آنان بهره برداری می شود

مدرسه شهدای دانش آموز ۱۳دی دراربعین شهادت آنان بهره برداری می شود

کرمان- مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه شهدای دانش آموز ۱۳ دی در اربعین شهادت آنان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا هدایتی صبح چهارشنبه در کمیته برنامه ریزی و ساخت پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه شهدا دانش آموزان ۱۳ دی، افزود: طبق دستور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، مبنی بر نامگذاری مدرسه‌ای به نام شهدا دانش آموزان ۱۳ دی، در اولین فرصت این امر مهم در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در اولین فرصت پروژه ۱۲ کلاسه‌ای به نام این شهیدان والامقام در نظر گرفته شد و کار تکمیل پروژه که به روال عادی می‌بایست تا مهر ۱۴۰۳ آماده می‌شد با بکارگیری چند اکیپ در هر جبهه و چند شیفت کاری سرعت یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان اظهارداشت: این پروژه در اربعین شهادت آن شهیدان والامقام با حضور خانواده معزز شهیدان، مسئولین کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

هدایتی عنوان کرد: دانش آموزان شهید و شهیده به همراه خانواده خود و دیگر مردم شریف شهر کرمان، در حال پذیرایی و خدمت رسانی از مهمانان و زوار حرم سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بودند که مورد حمله تروریستی کفتارصفتان و بزدلان قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و اینک با نام گذاری پروژه‌ای به نام شهیدان دانش آموز، یاد و خاطره شأن تا ابد در قلب و ذهن آیندگان خواهد ماند.

تروریست‌های کوردل در همراهی با اربابانشان با یورش ناجوانمردانه به زن و کودک بی دفاع ۹۳ نفر را در مسیر زیارت سردار سلیمانی، شهید و ۲۸۴ نفر را زخمی کردند که در بین این تعداد ۲۳ دانش آموز شهید وجود داشت.

کد خبر 5990391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha