۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین:

اعتماد مردم به پلیس در قزوین افزایش یافته است

اعتماد مردم به پلیس در قزوین افزایش یافته است

قزوین- معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پاییز سال جاری تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی بیش از ۲۰۷ هزار بار بوده که نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ابوالفضل قلی پور با اشاره به اهمیت عملکرد مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در رسیدگی به امور انتظامی، اجتماعی و ترافیکی شهروندان، اظهار کرد: سامانه پلیسی ۱۱۰، به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس در هر لحظه از شبانه روز آماده ارائه خدمات پلیسی در ابعاد مختلف به شهروندان می‌باشد.

وی افزود: از آنجا که در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، شماره تلفن ۱۱۰ است، سامانه ۱۱۰ استان با ۱۰ خط فعال، به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته و مردم استان قزوین می‌توانند، در هر ساعت از شبانه روز با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین، با اشاره به اینکه فلسفه راه‌اندازی سامانه پلیسی ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو، است، عنوان داشت: از دستاوردهای مهم این سیستم می‌توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه‌ای و نظام‌مند می‌باشد.

سرهنگ قلی پور با بیان اینکه سامانه ۱۱۰ پل ارتباطی شهروندان با پلیس است، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت‌ها، نزاع و درگیری‌های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به فراوانی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گفت: در سه ماهه سوم سال جاری بیش از ۲۰۷ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده که از این تعداد ۷۱ هزار تماس منجر به حضور و عملیات پلیسی شده است که نشان اعتماد دوسویه مردم با پلیس است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین، با تاکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم، خاطر نشان کرد: از یک سو حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه شده و از سوی دیگر، مردم نیز پلیس را ملجا و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می‌دانند که آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های به حق شهروندان را در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی دارد.

کد خبر 5990932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha