۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

۴۰۰۰ کیلومتر باند از جاده‌های ارتباطی استان مرکزی برف‌روبی شد

۴۰۰۰ کیلومتر باند از جاده‌های ارتباطی استان مرکزی برف‌روبی شد

اراک-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از برف‌روبی بیش از چهار هزار کیلومتر باند از جاده های ارتباطی این استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد جهانی بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اثر بارش برف در محورهای مواصلاتی شمال و غرب استان، از عصر روز گذشته با حضور پر رنگ راهداران چهار هزار کیلومتر باند از راه‌های استان برف روبی شد.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های شهرستان‌های ساوه، زرندیه، آشتیان، تفرش، فراهان، خنداب، کمیجان، خمین، اراک و شازند شاهد بارش برف و در دیگر نقاط استان شاهد بارش باران بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار داشت: علاوه بر برف روبی چهار هزار کیلومتر باند از راه‌های استان، برای باز نگه داشتن راه‌ها بیش از یک هزار تن مخلوط شن و نمک در سطح راه‌ها پخش شده است تا تردد در محورهای مواصلاتی برقرار باشد.

به گفته وی برای طرح راهداری زمستانی در سال جاری ۵۰۰ نفر راهدار، راننده و نیروی پشتیبانی در نظر گرفته شده که با استفاده از ۳۰۳ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری وظیفه برف روبی محورهای مواصلاتی استان را بر عهده دارند.

جهانی تصریح کرد: حدود ۷۰ درصد از توان عملیاتی و لجستیکی این اداره کل در شبانه روز گذشته به کار گرفته شده شد تا خدمات حداکثری به کاربران جاده‌ای ارائه شود.

وی بیان کرد: با توجه به برودت هوا و احتمال یخ‌زدگی راه‌ها، فعالیت راهداران استان همچنان در سطح راه‌ها ادامه دارد و به صورت یکپارچه در ۳۵ راهدارخانه استان آماده باش کامل اعلام شده است.

برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در خدمت کاربران جاده‌ای است.

کد خبر 5992505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      0 0
      بسیار عالی توضیح دادند ولی کاش قیمتشون هم میگفت