۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴

فرماندار شفت: 

تحقق مشارکت در انتخابات یک وظیفه همگانی است

تحقق مشارکت در انتخابات یک وظیفه همگانی است

شفت- فرماندار شفت با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: تحقق مشارکت در انتخابات یک وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی صبح شنبه در جلسه هیأت اجرایی شهرستان شفت با اشاره به اینکه تحقق مشارکت در انتخابات یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: اثر و نتیجه انتخابات سال‌ها بر زندگی مردم و کشور سایه افکن خواهد بود و امیدواریم انتخابات ۱۱ اسفند بر خلاف خواسته دشمنان مایه آبرو، عزت و سربلندی ایران باشد.

فرماندار شفت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیان راه حل های عینی و واقعی درباره مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در برنامه‌های انتخاباتی نامزدها عامل اصلی در افزایش انگیزه مشارکت در انتخابات است، افزود: امنیت و آرامش امروز را مدیون خون شهدایی هستیم که برای بقا و تثبیت نظام خون خود را تقدیم کردند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در حال طراحی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اسفندماه و القای یاس و ناامیدی در جامعه است، ادامه داد: دشمن سال گذشته همین موقع برای بر هم زدن امنیت و نظم کشور برنامه‌ریزی کرده بود و در صدد بود وضعیت کشور را ناسالم، بی‌ثبات و ناامن کند.

فرماندار شفت با اشاره به چهار راهبرد مهم رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری طبق تاکید رهبر فرزانه انقلاب در انتخابات یازدهم اسفندماه تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات برای ما بسیار حائز اهمیت است و باید این مساله را بسیار جدی گرفت.

نقدی با بیان اینکه امید آفرینی در جامعه مشارکت حداکثری مردم را در پی دارد، ادامه داد: موضوع مشارکت و حضور مردم را باید جدی بگیریم هرچه حضور و مشارکت مردم جدی تر و بیشتر باشد قاعدتاً رقابت بالاتر خواهد بود و افراد شایسته‌تری انتخاب می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای ستاد انتخابات مکلف به برگزاری انتخاباتی بی طرفانه، قانونمند و سالم هستند، گفت: عوامل برگزاری انتخابات باید در مسیر جلب اعتماد عمومی مردم گام بردارند.

کد خبر 5992806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha