۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸

۲ خبر از فیلم کوتاه؛

فیلمبرداری «چشم خاموش» به پایان رسید/ «قادا» روی میز تدوین

فیلمبرداری «چشم خاموش» به پایان رسید/ «قادا» روی میز تدوین

فیلم کوتاه «چشم خاموش» به کارگردانی علیرضا نمینی و «قادا» به‌کارگردانی مهدی نویدجو با پایان فیلمبرداری، روی میز تدوین قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلمبرداری فیلم کوتاه «چشم خاموش» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا نمینی به پایان رسید. این فیلم روایتی کوتاه درباره آسیب‌هایی است که پس از اعتیاد پدر به خانواده وارد می‌شود.

پیمان محسنی، رامین پرچمی، عاطفه رحمان‌پور، مائده عبدلی، مهرسا فلاحیان در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

دیگر عوامل این اثر عبارتند از مجری طرح: شهاب شریفی، فیلمبردار: محمد قزازانی، صدابردار: امیر فولادوند، طراح صحنه و لباس: شهاب شریفی، گریم: شبنم روزبهانه.

«قادا» به مرحله تدوین رسید

همچنین، فیلم کوتاه «قادا» به‌تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر مراغه در مرحله تدوین قرار دارد.

مراحل فیلمبرداری این فیلم کوتاه به‌کارگردانی مهدی نویدجو از هنرجویان دوره ۷ ماهه فیلم‌سازی دفتر مراغه به پایان رسید. «قادا» در قالب داستانی با موضوع اجتماعی با فرمت FHD ساخته شده است.

ثمین شقاقی، سجاد امیرپور، سالار بایرامی، بهنام آقایی و میلاد واثقی، بازیگران این فیلم کوتاه هستند. داستان «قادا» در مورد جوانی حیله‌گر است که با همدستی دوستان اوباش خود از دختران سواستفاده کرده و اموال و پول‌های آن‌ها را می‌دزدند.

عوامل ساخت این فیلم کوتاه عبارتند از فیلم‌بردار: علی عباسقلی‌زاده، صدابردار: حسین حسین‌زاده، منشی صحنه و عکاس: شقایق جلالی، تدارکات: سالار بایرامی، تهیه‌شده در انجمن سینمای جوان ایران - دفتر مراغه.

*رحیم کاویانی

کد خبر 5993820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha