۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱

تشییع پیکر پاک یک شهید گمنام در اهواز

تشییع پیکر پاک یک شهید گمنام در اهواز

اهواز - مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر یکی دیگر از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در اهواز باحضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر یکی دیگر از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه امسال همزمان با سالروز شهادت مظلومانه امام هادی (ع) برگزار خواهد شد.

این مراسم معنوی از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان حضور می‌یابند.

پیکر پاک این شهید لاله بی‌نشان از مسجد النبی (ص) کوی شهید باهنر اهواز تا میدان شهدای قانا تشییع می‌شود و مردم این دیار با لاله بی‌نشان دوران حماسه و ایثار وداع می‌کنند.

قرار است پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام پس از تشییع بر دستان مردم اهواز و اهالی دیار سردار شهید مجید سیلاوی در پارک صداقت واقع در کوی شهید باهنر این شهر آرام بگیرد.

این شهید گمنام یکی از ۱۴ لاله بی‌نشانی است که همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اهواز تشییع شدند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در ۱۴ نقطه از استان شهیدپرور خوزستان آرام می‌گیرند.

کد خبر 5993976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha