۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰

دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج:

جشنواره تئاتر «سودای عشق» با اجرای ۷۰۰ گروه برگزار شد

جشنواره تئاتر «سودای عشق» با اجرای ۷۰۰ گروه برگزار شد

مشهد- دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج گفت: جشنواره تئاتر «سودای عشق» با اجرای ۷۰۰ گروه نمایشی خیابانی و صحنه‌ای که از سراسر کشور حضور داشتند، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نجفیان ظهر یکشنبه در اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج «سودای عشق» با اشاره به ارتقای سطح کیفی این دوره از تئاتر بسیج اظهار کرد: این جشنواره با اجرای ۷۰۰ گروه نمایشی خیابانی و صحنه‌ای که از سراسر کشور حضور داشتند برگزار شد.

دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج بیان کرد: خدا را شاکرم که اختتامیه این جشنواره در بارگاه امام مهربانی برگزار شده است و از تمام افرادی که برای برگزاری هر چه بهتر مراسم یاری کردند، تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: جشنواره بعد ۶ سال تعطیلی رونق پیدا کرده است و این دوره نسبت به دوره‌های گذشته از کیفیت خوب برخوردار بوده؛ چرا که سالن‌ها و مشکلات فنی و اسکان در حد عالی رشد کرده است.

نجفیان گفت: صمیمیت، صداقت و شرافت افراد شرکت کننده حس امید را در این جشنواره مضاعف کرد و نیز حضور اساتیدی چون محمود پاک نیت و جلیل فرجاد، فرهاد قائمیان به عنوان داور نیز بر ارتقای این جشنواره افزوده است.

دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج به حمایت هر چه بیشتر از حوزه تئاتر اشاره و ابراز کرد: جامعه ما به راحتی نقد می‌کنند اما در حوزه حمایت ضعیف هستیم و حضور پر رنگی نداریم؛ در حالی که نیاز به تلقین انرژی مثبت و امید در جامعه فرهنگ و هنر داریم.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های سردار سلیمانی ابراز کرد: سردار شخصیتی هنر و تئاتر دوست هستند و به برکت پشتیبانی سردار این جشنواره از دوسالانه به سالانه ارتقا پیدا کرده است.

کد خبر 5994275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha