۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸

رییس کل دادگستری مازندران عنوان کرد؛

توجه به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تعرض به منابع طبیعی

توجه به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تعرض به منابع طبیعی

ساری- رییس کل دادگستری مازندران بر لزوم توجه به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تعرض به منابع طبیعی و تغییرغیرمجاز اراضی زراغی و باغی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری استان، افزود: اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و سازمان امور مالیاتی با همکاری سایر نهادهای و دستگاه‌های ذیربط نسبت به رفع مشکل قیمت گذاری اراضی در مازندران که موجب کاهش گرایش مردم به درخواست سند در اراضی کشاورزی شده، اهتمام داشته باشند و قطعاً دستگاه قضائی استان نیز در این مسیر حامی ادارات استان در اجرای قانون خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران همچنین اهتمام به امر پیشگیری را مورد توجه قرار داد و گفت: یگان‌های انتظامی و حفاظتی و پلیس گشت با همراهی ادارات منابع طبیعی، راه و شهرسازی، شهرداری، جهاد کشاورزی و همه مسئولان مرتبط اقدامات وضعی پیشگیرانه را پررنگ‌تر از گذشته در دستور کار خود قرار دهند تا تجاوز و تعدی به منابع ملی و طبیعی و تغییر غیرمجاز اراضی زراعی و باغی را شاهد نباشیم.

حجت الاسلام اکبری از تصرف اراضی دولتی توسط اشخاص و عدم پیگیری ادارات مربوطه نیز انتقاد کرد و گفت: ادارات مربوطه در اسرع وقت نسبت به رفع تصرف از اراضی که در تصرف غیرقانونی اشخاص هستند، اقدام کنند.

کد خبر 5995378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha