۲۶ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۴

گفت و گوی مهر؛

ماجرای به کما رفتن جوان آستارایی در آرامستان صحت ندارد

ماجرای به کما رفتن جوان آستارایی در آرامستان صحت ندارد

آستارا- رییس بیمارستان آستارا گفت: انتقال پسر جوان آستارایی با اورژانس به بیمارستان بر اثر یخ زدگی و به کما رفتن وی صحت ندارد.

یداله خرمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات بیشتر این خبر اظهار کرد: پس از مشاهده خبر به کما رفتن جوانی به علت خوابیدن در آرامستان آستارا و یخ زدگی و انتقال وی توسط اورژانس به بیمارستان آستارا در یک خبرگزاری رسمی و فضای مجازی پیگیری‌های لازم برای صحت یا عدم صحت موضوع انجام شد.

رئیس بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا افزود: پس از بررسی گزارشات، لیست مراجعان و اعزامی‌های اورژانس موردی با مشخصات ذکر شده یافت نشد و در تاریخ فوق هیچ فردی در بخش آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی آستارا به علت کما بستری نشده است.

وی ضمن تکذیب خبر فوق ادامه داد: در خبر منتشر شده، انتقال فرد مذکور توسط عوامل اورژانس به بیمارستان و تأیید خبر توسط مسؤولان بیمارستان صحت نداشته و هیچ گونه مصاحبه‌ای در این رابطه با هیچ خبرگزاری رسمی و خبرنگاری انجام نشده است.

خرمی با بیان اینکه قطعاً پیگیری حقوقی توسط بیمارستان در خصوص انتشار این خبر کذب صورت می‌گیرد، گفت: از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی درخواست می‌کنیم تا از بازنشر این خبر کذب خودداری کنند.

گفتنی است؛ در گفت و گو با فرماندار، دادستان و فرمانده انتظامی آستارا صحت خبر فوق توسط این سه مقام رسمی شهرستان نیز تأیید نشد.

کد خبر 5995763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha