۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰

سرپرست فرمانداری لاهیجان:

دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

لاهیجان- سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: دشمن با شبهه افکنی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله بخشی نژاد صبح سه شنبه در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان لاهیجان اظهار کرد: آرامش امروزمان را مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی هستیم که خالصانه برای امنیت کشور تلاش کردند.

سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به سخنان بازمانده خانواده ۹ شهیده حادثه تروریستی کرمان در خصوص علاقه مندی به دیدار با مقام معظم رهبری افزود: اینکه خانواده شهدا خود را مدیون نظام اسلامی بدانند در هیچ مکتب فکری به جز مکتب انقلاب و اسلام قابل درک نیست.

وی با تاکید بر اینکه این نظام با همین فرهنگ ایثار و شهادت پابرجا مانده است، گفت: در مبارزه با تکفیری‌ها دشمن میلیاردها هزینه کرد اما تفکر اسلامی و جبهه مقاومت پیروز میدان بود.

بخشی نژاد مقاومت ۱۰۰ روزه مردم غزه در مقابل حملات رژیم صهیونیستی و مبارزه مردم یمن را نیز برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس دانست و ادامه داد: همه مشکلات کشور را می‌توان با فرهنگ جهادی حل کرد.

سرپرست فرمانداری لاهیجان دیدار با خانواده شهدا را برای مسؤولین و مدیران افتخار دانست و گفت: در بحث‌های معیشتی عقب ماندگی‌هایی وجود دارد که با تلاش‌های شبانه روزی رئیس جمهور و اعضای دولت بهبود خواهد یافت.

بخشی نژاد با اشاره به نزدیکی به انتخابات به موضوع مشارکت حداکثری اشاره داشت و گفت: دشمن با شبهه افکنی در تلاش است تا در این انتخابات مشارکت مردمی به حداقل برسد، بنابراین توصیه به شرکت در انتخابات را باید اولویت اصلی همه مسئولین و علاقه مندان به نظام جمهوری اسلامی باشد.

کد خبر 5996044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha