۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰

سرپرست فرمانداری لاهیجان:

نظارت بر بازار لاهیجان تشدید شود

نظارت بر بازار لاهیجان تشدید شود

لاهیجان- سرپرست فرمانداری لاهیجان با اشاره به تشدید نظارت بر بازار این شهرستان گفت: استمرار بازدیدها عاملی برای جلوگیری از سودجویی عده‌ای فرصت طلب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله بخشی نژاد ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با اشاره به تلاش دشمن برای دور کردن مردم از انتخابات اظهار کرد: باید با برنامه ریزی درست و هماهنگی بین مسؤولان آرامش و اطمینان لازم برای مردم ایجاد شود.

وی با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر بازار، استمرار بازدیدها را عاملی برای جلوگیری از سودجویی عده‌ای فرصت طلب عنوان کرد و افزود: افزایش بی دلیل اجناس در بازار امنیت روانی جامعه را به خطر می‌اندازد.

بخشی نژاد با تاکید بر اینکه عمده کسبه و بازاریان ما افرادی سالم و متدین هستند، ادامه داد: نقش و اهمیت ثبات بازار در مشارکت انتخابات بسیار تأثیرگذار است لذا با افرادی که از فضای موجود سو استفاده می‌کنند و مردم را گله مند می‌کنند برخورد خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری لاهیجان حضور حداکثری در انتخابات مهم خواند و اضافه کرد: دشمن همواره القا می‌کنند که رأی ندهیم اما با رأی ندادن در واقع یک حق را از خودمان سلب می‌کنیم و بدانیم که با شرکت در انتخابات امنیت ملی کشورمان تضمین می‌شود.

بخشی نژاد با تاکید بر اینکه هیچ گونه اختلالی در بازار پذیرفتنی نیست، گفت: در آستانه سال نو پیش بینی‌های لازم در جهت تأمین کالاهای اساسی توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

کد خبر 5997253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha