۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸

رییس اداره حقوقی کمیته امداد اردبیل:

ارائه خدمات حقوقی به ۱۱۴ مددجوی اردبیلی

ارائه خدمات حقوقی به ۱۱۴ مددجوی اردبیلی

اردبیل- رییس اداره حقوقی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۱۴ پرونده حقوقی مددجویان با همکاری اداره حقوقی کمیته امداد مورد رسیدگی و پشتیبانی قرار گرفته است.

حمید کریمی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۷ میز خدمت حقوقی در ادارات مختلف کمیته امداد در شهرستان‌ها راه‌اندازی شده که برای ۳۷۰ نفر در قالب این میز خدمت خدمات حقوقی قضایی ارائه شده است.

وی تصریح کرد: این میز خدمت حقوقی در کلیه ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها فعال شده و ما در قالب میز خدمت حقوقی سعی می‌کنیم به مراجعان به ویژه خانواده‌های تحت پوشش خدمات رایگانی را ارائه کنیم.

رییس اداره حقوقی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۶۸ وکیل به صورت رایگان به مددجویان کمیته امداد ارائه خدمات می‌کنند که عمده این خدمات در قالب وکالت معاضدتی است.

کریمی افزود: در ۹ ماهه امسال برای ۷۵۶ نفر کلاس‌های آموزشی حقوقی ارائه شده که در مجموع ۳۳ مورد کلاس آموزشی را شامل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همکاری نزدیکی را با مرکز وکلای قوه قضاییه داریم و به صورت رایگان و در قالب وکالت معاضدتی خدمات به خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌شود.

کریمی اضافه کرد: اداره حقوقی کمیته امداد استان اردبیل در قالب تفاهمنامه با بسیج حقوقدانان و کانون سردفتران سعی دارد تا زمینه بهره‌مندی رایگان خدمات را به خانواده‌های تحت حمایت فراهم کند که انتظار می‌رود این خدمات از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار باشد.

رییس اداره حقوقی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از پرداخت هزینه دادرسی معاف بوده و به صورت رایگان خدمات حقوقی و قضایی را دریافت می‌کنند تا دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

کد خبر 5997432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha