۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴

رییس شورای اسلامی شهر ساوه:

توسعه ورزش‌های همگانی در مناطق مختلف شهر دستور کار ویژه است

توسعه ورزش‌های همگانی در مناطق مختلف شهر دستور کار ویژه است

ساوه - رییس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: تقویت و توسعه ورزش‌های مختلف همگانی در تمام مناطق شهری دستور کار ویژه است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بسطام صبح شنبه در آئین افتتاح مسابقات گل کوچک، اظهار کرد: در شهر ساوه و محلات مختلف آن ظرفیت‌ها و علاقمندان زیادی در حوزه ورزش به ویژه در رشته فوتسال وجود دارد که شورای اسلامی شهر ساوه آمادگی کامل برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه افزود: هدف شورای اسلامی شهر در دوره ششم این است تا ورزش و مسابقات را به محلات سطح شهر به ویژه حاشیه و مناطق کم برخوردار شهر توسعه دهد تا از این طریق جوانان با استعداد شناسایی شوند و با حمایت شورای اسلامی شهر، شهرداری و هیأت‌های ورزشی در میادین ملی و بین المللی افتخار آفرینی کنند.

مسؤول برگزاری این مسابقات نیز گفت: استقبال بالای نوجوانان از این رشته ورزشی (مسابقات گل کوچک) در این منطقه قابل توجه است.

حجت الاسلام حسین گمار افزود: در مرحله نخست این مسابقات که امروز آغاز شد، ۴۰ تیم شرکت کننده تنها از منطقه شهرک علوی بوده که این میزان استقبال در نوع خود بی‌نظیر است و به طور قطع در مناطق دیگر شاهد استقبال بیشتر خواهیم بود.

مسؤول برگزاری مسابقات گل کوچک گفت: این مسابقات در سه نقطه از مناطق دیگر شهر برگزار می‌شود که شهرک علوی و مدرسه جهان سوزان نخستین منطقه آن بود و خوشبختانه با استقبال پرشور نوجوانان همراه شده است.

حجت السلام گمار در خصوص برگزاری این رقابت‌ها نیز گفت: این رقابت‌ها روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در مدرسه جهان سوزان با برگزاری ۴۰ بازی دنبال می‌شود و مدت زمان هر بازی دو تایم ۷ دقیقه‌ای با یک دقیقه وقت اضافه است.

وی افزود: این رقابت‌ها با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره روابط شهرداری و شورای اسلامی شهر ساوه، مسجد حضرت فاطمه زهرا (س)، پایگاه مقاومت بسیج شهید نظر فخاری و اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 5999286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha