۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

رفع تداخلات اراضی در شهرستان بن به صورت کامل انجام شده است

رفع تداخلات اراضی در شهرستان بن به صورت کامل انجام شده است

شهرکرد-رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بن اولین شهرستان در چهارمحال و بختیاری است که رفع تداخلات در آن به صورت کامل انجام شده است.

حسین برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بن اولین شهرستان در چهارمحال و بختیاری است که رفع تداخلات در آن به صورت کامل انجام شده، اظهار کرد: از مجموع کل تعداد پلاک‌های موجود در شهرستان تنها یک پلاک باقی مانده که باید جانمایی آن و کاداستر آن انجام شود تا رفع تداخلات این پلاک نیز صورت بگیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در سال جاری اعتباری بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به سامانه‌های آبیاری، ۲ میلیارد تومان به استخرها و موضوع انتقال آب، ۲ میلیارد تومان به توسعه باغات دیم و گیاهان دارویی و ۳۳۶ میلیارد تومان نیز به تکمیل زیرساخت مجتمع‌های شهرستان بن اختصاص پیدا کرد همچنین ۱۵ میلیارد تومان برای مجتمع گلخانه‌ای یانچشمه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اختصاص اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان به لایروبی قنوات در شهرستان بن، ادامه داد: امسال طلایی‌ترین سال در بحث لایروبی قنوات در این شهرستان به شمار می‌آید، برای لایروبی سیل در مناطق آسیب‌دیده نیز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص پیدا کرد و بخش اعظمی از مسیل‌هایی که در اثر وقوع سیل دچار آسیب شده بودند لایروبی شدند.

برزگر عنوان کرد: بزرگ‌ترین مجتمع گلخانه‌ای در چهارمحال و بختیاری شهرک گلخانه‌ای با عنوان والفجر شیدا است که در شهرستان بن قرار گرفته و عملیات زیرسازی آن آغاز شده همچنین بخشی از آب موردنیاز این مجتمع تأمین شده است.

کد خبر 5999303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha