طبق ادعای یدیعوت آحارونوت؛

ریاض و امان چگونه به تل آویو برای شکستن محاصره دریایی کمک کردند؟

ریاض و امان چگونه به تل آویو برای شکستن محاصره دریایی کمک کردند؟

منابع رژیم صهیونیستی مدعی شدند که عربستان و اردن به این رژیم برای شکستن محاصره دریایی کمک کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که عربستان و اردن به رژیم صهیونیستی برای شکستن محاصره دریایی این رژیم کمک می کنند.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت دراین باره نوشت: عربستان و اردن به اسراییل برای شکستن محاصره حوثی ها علیه کشتی ها در دریای سرخ کمک می کنند.

این رسانه صهیونیست درباره نحوه انتقال کالاها و محموله ها به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به جای اینکه کشتی های باری مسیر طولانی و پرهزینه قاره آفریقا را دور بزنند و به این رژیم برسند یک مسیر زمینی ایجاد شده است.

یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که شرکت های باربری این رژیم محموله های خود را در بنادر کشورهای عرب حوزه خلیج فارس تخلیه می کنند و از آنجا کالاها از طریق کامیون از راه عربستان و اردن به این رژیم می رسد.

لازم به ذکر است که ارتش یمن در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین در غزه و یاری مقاومت آن، به کشتی های رژیم صهیونیستی و کشتی هایی که عازم بنادر رژیم صهیونیستی اجازه عبور از دریای سرخ را نمی دهد که بر اثر آن زیان های هنگفتی به اقتصاد رژیم صهیونیستی وارد شده است.

کد خبر 6000560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      1 1
      لعنت به ریاض و امان.
    • محمد IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      2 0
      به امید خدا وقتی سرزمین فلسطین به مردم فلسطین برگشت وپیروز شدن خدمت پادشاهان خائن خواهند رسید عین آب خوردن میشه نابودشان کرد مگر اینکه به مردم فلسطین کمک کنن
    • جعفر IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      0 0
      لعنت علی بر دشمنان فلسطین،مرگ بررژیم اشغال و وهابیت
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
      0 0
      واقعا جای شرمساری برای عربستان و اردن است که به جای کمک به ملت مظلوم غزه، به اسرائیل قصاب و وحشی کمک می کنند. تا به جای اینکه کشتی های باری به مقضد اسرائیل، مسیر طولانی و پرهزینه قاره آفریقا را دور بزنند و به این رژیم کودک کش برسند یک مسیر زمینی برتی این وحشیها ایجاد کرده اند.