۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸

فرماندار فومن:

رفع موانع تولید از سیاست های دولت سیزدهم است

رفع موانع تولید از سیاست های دولت سیزدهم است

فومن- فرماندار فومن با اشاره به اینکه رفع موانع تولید از سیاست های دولت سیزدهم است، گفت: توقفی در خدمت به مردم برای دولت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرجانی پیش از ظهر دوشنبه با همراهی جمعی از مدیران در نشست با مسؤولان یک کارخانه چوب در این شهرستان اظهار کرد: اشتغال و ایجاد فعالیت تولیدی در شهرستان مورد حمایت دولت است و نقش این کارخانه چوب نیز در تولید و صادرات بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه رفع موانع تولید از سیاست‌های دولت سیزدهم است، افزود: پایداری و ایجاد اشتغال از اهداف مهم برای دست اندرکاران به شمار می‌رود.

مرجانی با بیان اینکه توقفی در خدمت به مردم برای دولت سیزدهم وجود ندارد، ادامه داد: ایجاد بستر مناسب جهت تولید، کسب و کار، رفع موانع موجود، تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در شهرستان است.

وی با قدردانی از نقش این کارخانه در تولید و اشتغالزایی برای شهروندان متخصص و کارگران زحمتکش گفت: دولت نیز در این راه، نقش حمایتی خواهد داشت.

مرجانی با تاکید بر تعهد شهرستان به تلاش برای مستمر نگه داشتن انتقال جریان انرژی گاز و برق برای فعالیت این کارخانه چوب افزود: تا جایی که در توان ماست، سعی خواهیم کرد تولید در این کارخانه استمرار یابد.

رفع موانع تولید از سیاست های دولت سیزدهم است

گفتنی است، در این مجتمع صنایع چوبی، ۴۷۸ کارگر در سه گروه کاری در ۲ شیفت ۱۲ ساعته مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 6001387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha