۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۲۴

رییس حفاظت اطلاعات دادگستری خوزستان:

باند جعل اسناد در خوزستان منهدم شد

باند جعل اسناد در خوزستان منهدم شد

اهواز- رییس حفاظت اطلاعات دادگستری خوزستان از شناسایی و انهدام یک باند جعل اسناد با عنوان «دریافت وثیقه برای آزاد کردن زندانیان» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مرادی عصر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به رصد اطلاعاتی و بررسی تعدادی از پرونده‌های قضائی در یکی از شهرهای خوزستان، شبکه افراد سودجو شامل پنج نفر از کارشناسان رسمی دادگستری و متهمان جرایم سنگین شناسایی شدند.

وی افزود: این متهمان با توسل به کارهای متقلبانه و پرداخت رشوه با همکاری تعدادی از کارشناسان رسمی دادگستری، اراضی کم ارزش را با جعل به قیمت‌های چند ۱۰ میلیاردی اعلام و از این راه برای تأمین وثیقه متهمان و آزادی آنها از زندان استفاده می‌کردند.

مرادی ادامه داد: پس از اطلاع از این موضوع، بلافاصله با اطلاع‌رسانی به مراجع قضائی از آزاد شدن متهمان جلوگیری و بخشی از وجوهی که متهمان از این روش و به صورت نامشروع کسب کرده بودند، شناسایی و توقیف شد.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری خوزستان تاکید کرد: متهمان دستگیر شده با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و تحقیقات در خصوص اتهامات آنان و دستگیری سایر اعضای شبکه ادامه دارد.

کد خبر 6001974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha