۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹

از رادیو سلامت بشنوید؛

آموزش فرزندپروری در رادیو/ پا به پای آنها که پدر و مادر می‌شوند

آموزش فرزندپروری در رادیو/ پا به پای آنها که پدر و مادر می‌شوند

رادیو سلامت در راستای ماموریتی که به عهده دارد برنامه هایی با محوریت رابطه والدین با فرزندان، فرزندپروری و ... روانه آنتن می کند که یکی از این برنامه ها با عنوان «مادرانه» پخش می شود.

فاطمه بی تقصیر تهیه کننده برنامه «مادرانه» که چهارشنبه ها از رادیو سلامت روانه آنتن می شود، به خبرنگار مهر گفت: این برنامه از تولیدات گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است که به گویندگی رویا کاظمی پخش می شود. با توجه به قرار گرفتن در آستانه روز پدر، موضوع برنامه روز چهارشنبه چهار بهمن ماه به آمادگی برای پدر شدن اختصاص دارد که صحبت کارشناس برنامه هم با همسرانی است که می خواهند پدر شوند و پا به پای همسرشان فعالیت می کنند.

وی ادامه می دهد: سمیه عابدینی استادیار دانشگاه و رواشناس کودک و نوجوان کارشناس برنامه است و موضوع کلی برنامه بانوانی هستند که قصد دارند مادر شوند و جواب مثبت بارداری شان از سوی آزمایشگاه تایید شده است. برنامه «مادرانه» حال و هوای خاصی دارد و پا به پای بانوانی است که تصمیم به فرزندآوری دارند و قدم های گرم و محبت های بی دریغ همسرشان را در کنارشان حس می کنند. ما در این برنامه درباره ۹ ماه بارداری صحبت می کنیم که زیباترین لحظه برای مادران است. همچنین به عشق ورزیدن مادران برای فرزندآوری می پردازیم.

این تهیه کننده با بیان اینکه برنامه «مادرانه» یک مجله مادر و کودک است و به صورت دایره المعارف به همه موضوعات می پردازد، عنوان کرد: ما در این برنامه پا به پای بانوان خواهیم بود که می خواهند تجربه مادر شدن را داشته باشند. رابطه مادر و فرزند اهمیت بسیاری دارد، چرا که منجر به رشد جسمی، عاطفی و اجتماعی کودک می شود و پیوند منحصر به فردی است که به تعالی و لمس قابل ملاحظه‌ای از حس خوشبختی ختم خواهد شد.

وی اضافه کرد: رابطه مادر و کودک، پایه و اساس شخصیت، انتخاب‌های زندگی و رفتار کلی کودک است. همچنین می‌تواند بر قدرت سلامت اجتماعی، جسمی، روانی و عاطفی آنها تاثیر بگذارد.

از عوامل برنامه می توان به هماهنگی: الهام بوجارنژاد، آیتم ساز: مژگان واعظیان و صدابردار: حامد حجتی اشاره کرد.

کد خبر 6002325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha