۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

سردار حمیدی فر؛

رویکرد پلیس به مسائل، عمدتا اجتماعی و ایجابی است

رویکرد پلیس به مسائل، عمدتا اجتماعی و ایجابی است

جانشین معاون اجتماعی فراجا گفت: در ۱۰ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰۰ هزار خدمت مشاوره ای به هموطنان ارائه شده است و رویکرد پلیس به مسائل، عمدتا اجتماعی و ایجابی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی رضا حمیدی فر در سی و هشتمین همایش روز ملی مددکاری اجتماعی اظهار داشت: ایام عید ماه رجب و خصوصاً میلاد امیرالمؤمنین و روز پدر را به همه شما و مردم ایران زمین تبریک می‌گویم و یاد شهدای گرانقدر انقلاب و انتظامی را گرامی می‌دارم.

وی در ادامه افزود: در یک تعریف عام، کلیه اقدامات پلیس را می‌توان، مددکاری اجتماعی نامگذاری کرد.

جانشین معاون اجتماعی فراجا با بیان اینکه پلیس فی‌نفسه و در ذات عملکردی خود اقدامات حمایتی-اجتماعی را صورت بندی و اجرا می‌کند اظهار داشت: در تعریف اختصاصی و حرفه‌ای، پلیس با بهره مندی از ظرفیت ۱۸۰۰ نفر مشاور و مددکار اجتماعی در ۹۰% کلانتری‌های کشور، دایره مددکاری اجتماعی را راه اندازی نموده است.

وی ادامه داد: این افراد با استفاده از اقدام هوشمندانه، حرفه‌ای و تخصصی، قریب ۷۰% پرونده‌های ارجاعی را منجر به مصالحه می‌کنند.

سردار حمیدی فر خاطرنشان کرد: در همین رابطه در ۱۰ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰۰ هزار خدمت مشاوره‌ای به هموطنان ارائه شده است و رویکرد پلیس به مسائل، عمدتاً اجتماعی و ایجابی است.

جانشین معاون اجتماعی فراجا افزود: انتظار پلیس از همه حِرَفِ یاورانه من‌جمله مددکاران اجتماعی، میانجی گری علمی، همراه با تسهیل گری اجتماعی و توسعه و گسترش سلامت روانی-اجتماعی در سطح جامعه است.

گفتنی است، در این همایش که به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) روز مددکاری اجتماعی هرسال با حضور پر رنگ همه دستگاه‌ها و فراجا برگزار می‌شود، از چندین فعال حوزه مشاوره و مددکاری تقدیر به عمل آمد و سردار حمیدی فر نیز لوح یادبودی به رئیس انجمن مددکاری دکتر موسوی چلک به نمایندگی از این انجمن اهدا کرد.

کد خبر 6003863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha