۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰:۱۳

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

اموال تملیکی در انبارهای استان بوشهر تعیین تکلیف می‌شود

اموال تملیکی در انبارهای استان بوشهر تعیین تکلیف می‌شود

بوشهر - رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: اموال تملیکی در انبارهای استان بوشهر تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بندر دیر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوشهر، بنده به نمایندگی از ایشان مأموریت داشتم به اینجا بیایم و وضعیت بنادر و گمرکات و دادگستری و مسائل مربوط به آن بررسی و سلام ایشان را به همکاران و مردم دیر ابلاغ کنم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به بازدید از پارکینگ توقیف خودرویی و موتورسیکلت‌ها در شهر دیر، بیان کرد: متأسفانه شرایط نگه داری اموال مردم در این پارکینگ مناسب نیست که باید نسبت به اصلاح آن اقدامات لازم معمول شود.

پورخاقان گفت: همچنین در بازدید از انبار اموال تملیکی بندر دیر متأسفانه علی رغم تلاش‌هایی که صورت گرفته و بسیاری از اموال توقیفی یا مازاد بنا به هر دلایلی ترخیص شده اما اکنون مقداری اموال همچنان در این انبار وجود دارد که امیدواریم زودتر تعیین تکلیف شود.

وی تاکید کرد: این گونه نباشد که لاستیک‌های فراوانی در این انبار است و بازار هم نیاز دارد اما این لاستیک‌ها آن قدر بماند که قابل استفاده نباشد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح یادآور شد: قبل از بندر دیر، در شهر جم هم بازدیدی از فرودگاه جم داشتیم که از مطالبات جدی مردم بهره برداری مجدد از این فرودگاه بود.

وی افزود: امیدواریم در طی این سفر این فرودگاه دوباره فعال شود و مجدداً پروازها در جم از سر گرفته شود.

کد خبر 6004155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha