تظاهرات هزاران نفر در تل آویو و درخواست مبادله فوری اسرا

تظاهرات هزاران نفر در تل آویو و درخواست مبادله فوری اسرا

تظاهرکنندگان خشمگین اسراییلی شنبه‌شب علیه کابینه نتانیاهو در خیابان ایالون تل‌آویو تظاهرات برگزار کرده و خواستار استعفای نتانیاهو شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هزاران شهرک‌نشین با سر دادن شعارهایی، خواستار توافق فوری سران این رژیم برای مبادله اسرا و بازگرداندن اسرای صهیونیست از غزه شدند.

پایگاه خبری المیادین گزارش داد که تظاهرات کنندگان خواستار اعمال فشار بر کابینه بنیامین نتانیاهو برای امضای فوری توافق مبادله اسرا با حماس و آزادی اسرای صهیونیستی نزد حماس شدند.

معترضان به سیاست‌های جنگ طلبانه کابینه نتانیاهو همچنین از نخست وزیر این رژیم خواستند تا هر چه زودتر جنگ را متوقف و برای تبادل اسرا اقدام کند.

در شرایطی که کابینه جنگ نتانیاهو زیر فشار داخلی و خارجی به خاطر نسل کشی در غزه است؛ انتقادات از کابینه کنونی رژیم صهیونیستی به خاطر شکست در آزادی اسرای صهیونیست افزایش یافته و این روزها، سرزمین‌های اشغالی صحنه تظاهرات علیه کابینه است.

در همین ارتباط، «موشه یعلون» از وزاری اسبق جنگ این رژیم، از قصد کابینه رژیم اسراییل بر تداوم جنگ و رها کردن مذاکرات آتش بس و در اولویت قرار ندادن آزادی اسرای صهیونیست انتقاد کرد.

جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در حالی به یکصد و دهمین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی مصادف با ۱۵ مهر ۱۴۰۲ روز ویژه‌ای در تاریخ معاصر جهان و بالاخص در تاریخ منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید. عملیات طوفان الاقصی، این روز را بیش از هر روز دیگری در تاریخ مقاومت فلسطین علیه اشغالگری رژیم آپارتاید صهیونیستی برجسته ساخته است.

با وقوع این عملیات موفق آمیز و متمایز که برای اولین بار مقاومت فلسطین را از نقطه واکنشی به کنشگری و آفند در برابر اشغالگران صهیونیستی فلسطین متبادر کرد، ارتش و دستگاه‌های اطلاعاتی این رژیم، عملیات نسل کشی خود را در نوار غزه آغاز کرده و همچنان به کشتار علیه ساکنان آن ادامه می‌دهند.

کد خبر 6004180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک مسلمان IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵
      0 0
      اوّل آتش بسِ کامل وهمیشگی!!@@.