۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۵

یک فعال حوزه فرهنگی و رسانه ای در ایلام:

مشارکت حداکثری در انتخابات باعث تشکیل یک مجلس قوی می شود

مشارکت حداکثری در انتخابات باعث تشکیل یک مجلس قوی می شود

ایلام-یک فعال حوزه فرهنگی و رسانه ای در ایلام با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات باعث تشکیل یک مجلس قوی می شود، گفت: مشارکت بالا امنیت کشور را نیز تضمین می کند.

فرشته سنجیده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر چه مشارکت پرشور و بالا باشد قطعاً مجلسی قوی و قدرتمند تشکیل خواهد شد، چرا که وقتی نماینده‌ای به پشتوانه آرا بالای مردم وارد مجلس شود انگیزه و تمرکز و حمایت بیشتری برای اقدام برای پیشرفت حوزه انتخابیه خود و به تبع آن برای کل کشور خواهد داشت و یک مجلسی قوی تشکیل خواهد شد.

وی بیان کرد: به پشتوانه آرا بالا چه در داخل و چه خارج کشور مایه عزت و سربلندی کشور خواهد بود، مشارکت بالا امنیت کشور را نیز تضمین می‌کند و موجب عقب نشینی دشمنان از برنامه‌های شوم خود علیه ملت ایران خواهد شد.

سنجیده اضافه کرد: وقتی مشارکت حداکثری مردم ایران را می‌بینند به راحتی هزینه نمی‌کنند چرا که می‌دانند مردم پشت نظام هستند و هر اقدامی انجام دهند بی نتیجه خواهد بود هر چه رقابت قوی و در عین حال سالم باشد عرصه برای ورود شایستگان نیز بیشتر باز خواهد شد.

این فعال حوزه فرهنگی و رسانه‌ای بیان کرد: انتخابات مهمترین نماد مردم سالاری است، امیدواریم در انتخابات امسال شاهد یک مردم سالاری به معنای واقعی و انتخابی درست از طرف مردم باشیم چرا که در نهایت نتیجه انتخاب درست یا غلط به خود مردم باز خواهد گذشت.

وی اضافه کرد: دشمن می‌داند که با انتخابات پرشور و رقابتی جایگاه ایران در عرصه بین المللی صعود و فرصت‌های اقتصادی و سیاسی بیشتری در جهان برای ایران به وجود خواهد آمد.

کد خبر 6009752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha