۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷

صحرایی مطرح کرد؛

حضور پر رنگ فرهنگیان در تداوم انقلاب اسلامی

حضور پر رنگ فرهنگیان در تداوم انقلاب اسلامی

وزیر آموزش و پرورش گفت: این معلمان بودند که خستگی و خفتگی ملت را از بین بردند و با همراهی دانش آموزانشان انقلاب را به پیش بردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی در آئین نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس دخترانه تهران با بیان اینکه جریان انقلاب اسلامی از مدارس قوت گرفت؛ گفت: حضرت امام خمینی پس از ورود به تهران در مدرسه علوی مستقر شدند و پس از آن اداره امور انقلاب اسلامی را در مدرسه رفاه پیگیری کردند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: من همه شما را به مقایسه وضع دیروز و امروز ایران عزیزمان دعوت می‌کنم. یکی از توطئه‌هایی که علیه کشورهای آزاد انجام می‌شود این است که نمی‌گذارد جوانانشان وضعیت دیروز و امروز کشورشان با یکدیگر مقایسه کنند.

صحرایی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی گفت: با این سرعت که ما در به دست آوردن بسیاری از دستاوردها داشتیم؛ هیچ غیر ممکنی برای ما مقدور نیست.

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید از معلمان شهیدمان یاد کنیم؛ این معلمان بودند که خستگی و خفتگی ملت را از بین بردند و با همراهی دانش آموزانشان انقلاب را به پیش بردند.

وی با اشاره به تداوم حضور معلمان در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی گفت: در سال‌های دفاع مقدس هم میزان مشارکت معلمان و دانش آموزان در مقایسه با دیگر اقشار جامعه بیشتر بوده است.

کد خبر 6009984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha