۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷

رییس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد:

پویش مردمی هر واحد صنفی یک پرچم در یاسوج اجرایی می شود

 پویش مردمی هر واحد صنفی یک پرچم در یاسوج اجرایی می شود

یاسوج- رییس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری بسیج اصناف شهرستان بویراحمد و اتحادیه های صنفی، پویش مردمی هر واحد صنفی یک پرچم اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد الهی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: جامعه اصناف سعی در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری دارد و فضای شهر را برای دهه فجر هر چه بهتر آماده می‌کند و برای این مهم از فضای مغازه‌ها استفاده می‌شود.

وی بیان داشت: پویش مردمی هر واحد صنفی یک پرچم با عنوان ایران قوی ۴۵ سال افتخار با همکاری بسیج اصناف شهرستان بویراحمد و اتحادیه‌های صنفی راه اندازی می‌شود.

الهی تصریح کرد: سردر همه مغازه‌ها در یاسوج در این پویش به پرچم جمهوری اسلامی مزین می‌شود و خانواده بزرگ اصناف و اتحادیه‌های صنفی استان به همت بسیج اصناف شهرستان بویراحمد از ظرفیت‌های خود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن دهه فجر و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه سال جاری استفاده می‌کنند.

وی افزود: برنامه اصناف از ۱۶ بهمن ماه در یاسوج اجرا می‌شود و برنامه‌های مختلفی نیز اجرا می‌شود که نشست بصیرتی با همکاری بسیج اصناف شهرستان بویراحمد، تجلیل از خانواده معظم شهدای اصناف، برگزاری جشن بهار در زمستان ویژه اصناف و همایش پیاده روی از اتاق اصناف تا گلزار شهدا از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

کد خبر 6013074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha