۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶

پرداخت تسهیلات بیش‌از ۴۳هزار واحد روستایی در دولت سیزدهم

پرداخت تسهیلات بیش‌از ۴۳هزار واحد روستایی در دولت سیزدهم

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن از پرداخت تسهیلات مسکن روستایی توسط آن بانک به ۴۳ هزار و ۵۴۵ واحد به میزان ۶ هزار و ۳۱۶ میلیاردتومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحسن فاضلیان عضو هیأت مدیره بانک مسکن، گفت: در طی دولت سیزدهم در مجموع از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به تعداد ۴۳ هزار و ۵۴۵ واحد به مبلغ ۶ هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده‌است.

عضو هیأت مدیره بانک مسکن در بیان جزئیات پرداخت‌ها و مبلغ تسهیلات مسکن روستایی که چندین نوبت افزایش یافت، توضیح داد: از شروع دولت سیزدهم و ابلاغ قانون جهش تولید مسکن پرداخت ۳۰ هزار واحد مسکن روستایی به مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان به‌ازای هر واحد یکصد میلیون تومان به این بانک در قالب جز ۱۰ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و از محل منابع داخلی بانک تکلیف شد.

به گفته فاضلیان، در سال ۱۴۰۰ به تعداد ۱۳ هزار و ۶۲۱ واحد به مبلغ یک‌هزار و ۳۵۴ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۶ هزار و ۱۳۳ واحد به مبلغ ۷۰۲ میلیارد تومان پرداخت شد که در مجموع در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مبلغ پرداخت شده تسهیلات مسکن روستایی توسط بانک مسکن به ۱۹ هزار و ۷۵۴ واحد به مبلغ ۲ هزار و ۵۶ میلیارد تومان پرداخت شد.

وی یادآور شد: با افزایش تسهیلات مسکن روستایی در سال ۱۴۰۱ به‌ازای هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان و بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران و ابلاغیه بانک مرکزی، این بانک از بهمن ۱۴۰۱ تاکنون مبادرت به پرداخت تسهیلات به ۲۳ هزاره ۷۹۱ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان کرده است.

کد خبر 6013108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha