۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱

تولیت آستان قدس رضوی:

برگزاری مسابقات قرآنی از افتخارات انقلاب اسلامی است

برگزاری مسابقات قرآنی از افتخارات انقلاب اسلامی است

مشهد- تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی ایران شاهد رشد قرآن بودیم، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی از افتخارات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد مروی صبح چهارشنبه در اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت برگزار شد، خطاب به مرزداران اظهار کرد: شما حافظ کشور هستید و باید حافظ فرهنگ باشید.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مرزداران از برکات انقلاب اسلامی هستند، افزود: برگزاری مسابقات قرآنی از افتخارات انقلاب اسلامی است و اینکه در نیروهای مسلح، حافظ قرآن، معلم قرآن و مستبدان قرآنی تربیت شدند مایه شعف است.

وی به دستاوردهای قرآنی به برکت انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: پیش انقلاب اگر کسی نماز می‌خواند پنهانی می‌خواند چون اگر متوجه می‌شدند مورد تحقیر قرار می‌گرفتند و برگه منفی حساب می‌شد، اما در حال حاضر شاهد حضور رشد قرآن هستیم.

مروی خطاب به حافظان گفت: نباید بسنده به حفظ و قرآن کنیم؛ بلکه باید مقدمه برای فهم، درک و عمل قرآن باشد.

تولیت آستان قدس رضوی به اثرگذاری و نورانیت قرآن اشاره کرد و گفت: یک آیه قرآن انسان را متحول و زیر و رو می‌کند و از جهنم به بالاترین سطح بهشت می‌برد.

وی بیان کرد: مرز داری بلاد اسلامی بزرگترین افتخار است؛ چرا که حفظ امنیت کشور هستند.

کد خبر 6017520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha