۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱

مصدومیت ۵ نفر در حوادث گازگرفتگی اصفهان

مصدومیت ۵ نفر در حوادث گازگرفتگی اصفهان

اصفهان- سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مسمومیت ۵ نفر بر اثر ۲ حادثه گازگرفتگی در این استان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه گازگرفتگی در استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل استفاده از پیک نیک برای گرمایش اتفاق افتاده است، ادامه داد: این گازگرفتگی در کوهپایه روستای جبل گزارش شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ در این حادثه ابراز کرد: این حادثه ۲ مسموم شامل خانم ۴۲ و آقای ۵۲ ساله داشت که به درمانگاه کوهپایه منتقل شدند.

وی با اشاره به دیگر حادثه گازگرفتگی در شب گذشته نیز گفت: این حادثه ساعت ۵ و ۳۵ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی ادامه داد: این حادثه به دلیل انسداد لوله بخاری در نائین روستای مزیکچه رخ داده است.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ اضافه کرد: در این حادثه ۳ نفر شامل آقای ۴۶ ساله و ۲ نفر خانم ۱۷ و ۳۸ ساله مسموم شدند که یک نفر به صورت سرپایی درمان و ۲ نفر دیگر به بیمارستان حشمتیه منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان در ادامه به حادثه واژگونی یک دستگاه ال ۹۰ مقابل شهرک صنعتی سجزی اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت ۲۳ و ۲۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه ابراز کرد: چهار نفر شامل آقای ۴۳ ساله، خانم ۵۶ ساله، دختر بچه ۱۴ ساله و پسربچه ۱۰ ساله در این حادثه ابراز کرد: این مصدومان به بیمارستان‌های الزهرا و فارابی منتقل شدند.

عابدی ادامه داد: همچنین خانم ۳۸ ساله در این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 6018984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha